Thursday 27 December 2012

PAKATAN IS DEAD: PAKATAN HARAM MAHU KL DIJADIKAN MEDAN PERANG JALANAN!



Sekali lagi Bandaraya Kuala Lumpur bakal di kelam-kabut dan diletakkan dalam keadaan berjaga-jaga tutup sana, tutup sini oleh perlakuan tindak tanduk syaitan politik untuk menghiburkan hati dan cuba popularkan personaliti mereka.

Salah satu jibauknya adalah tak lain dan tak bukan Aktivis tersosial Hishamudin Rais yang mengatakan walaupun perhimpunan tak mempunyai permit, perhimpunan haram tersebut tetap akan diadakan disekeliling Stadium Merdeka tegasnya.


Banyak hebat kuasa syaitan politik sorang ni memainkan peranannya, akhirnya KL bakal jem disemua arah sekali lagi oleh perlakuan tak senonoh peserta mereka yang suka berjalan ditengah jalanraya.

Sekali lagi juga pihak Polis cuba dipermainkan disini untuk menjayakan perhimpunan tak berfaedah mereka ni.

Jika betul lah mengapa perhimpunan sebegini dalam Pakatan PR boleh dibuat di Stadium Shah Alam kerana kawasannya luas dan besar dan tak melibatkan kesibukkan Bandaraya Kuala Kumpur yang sememannya jem dengan urusan orang ramai.


Kenapa nak disibukkan lagi tengah Bandaraya KL..?? kalau betul boleh kumpul ramai-ramai, mengapa tidak dibuat sahaja di Stadium Shah Alam Selangor negeri jajahan mereka...??

Takut padang rosak dan tanpa sebab kerajaan PR sendiri nak menangung kos padang yang bakal rosak kerana dipijak-pijak oleh orang awam..?? Presiden perhimpunan haram Mat Sabu pula memberi lesen besar mengalahkan pihak Bandaraya mengarahkan peserta-pesertanya berhimpun disekeliling Stadium Merdeka.

Pakatan PR ni memang suka buang masa orang ramai kerana Bandaraya KL bakal dikucar-kacir lagi dengan perhimpunan tak berfaedah mereka ni. Nampak sangat gila nak memerintah walaupun bilangan puak mereka ni cuma segelintir dari jumlah sebenar penduduk Malaysia.

Kalau benar ramai, kenapa tidak dibuat dipadang yang lebih besar seperti Stadium Shah Alam..?? Takut tak penuh padang ke..??? bila tak penuh, maka sia-sia saja lah perancangan mereka dimata orang ramai.

Itu sebab makin lama semakin ramai yang meninggalkan Pakatan tak senonoh PR sekarang ni. Cuba nak mempermainkan, mempersendakan dan mengandakan lagi tanggungjawap pihak Polis melaksanakan tugas mereka.

Sememnagnya biadap parti Pakatan PR ni, biadap dalam segala-galanya...!!!

Laporan: KL BOYZ CHANNEL

1 comments:

  1. Nobody died yet, but if they did, who will be conducting the funeral service.

    ReplyDelete