Saturday 19 January 2013

[EKSKLUSIF] DALAM ISU KALIMAH ALLAH, 'THIRD FORCE ULAMA' AKANDIGERAKKAN BAGI MEMASTIKAN PAS KAUT 'POLITICAL MILEAGE'

Pengendali dan penulis laman Umno-reform2.com baru-baru ini mendedahkan 'gear lima' strategi pakatan yang akan menurunkan cendikiawan agama atau ulama bagi melakukan 'kerja kempen' gabungan parti dalam pakatan.

Ia (strategi tersebut) adalah bagi mendapatkan sokongan pengundi Melayu-Islam yang sepatutnya dimainkan oleh PAS namun gagal memainkan peranannya dengan baik dan mendapat tentangan 'dalaman' parti itu sendiri terutama ahli akar umbi lebih-lebih lagi dalam isu kalimah Allah.

Isu kalimah Allah bakal dibawa kembali oleh 'tentera' baru pakatan mengguna pakai status ulama dengan menyasarkan keputusan mahkamah yang membenarkan terjemahan kitab injil ke dalam bahasa Malaysia termasuk penggunaan kalimah Allah.

Keputusan yang tidak dicabar oleh kerajaan itu akhirnya akan menyaksikan seluruh kesalahan terjatuh ke atas Barisan Nasional (BN) dan PAS yang telah membuat pusingan 'u' dan menghentam ia (kalimah Allah) dipakai oleh agama lain, menjadi 'hero' dan penyelamat kepada Melayu-Islam Malaysia, secara tidak langsung.

Jadi, waspadalah dengan gerakan terbaru mereka nanti.


0 comments:

Post a Comment