Wednesday 24 April 2013

[nasional] nampaknya pas dan pkr dah menyerang sama sendiri! pakatan rapuh menanti belah!

isunya hj hadi mengatakan calon pkr ada yang menjual pil kuda, meletakkan gambar pemimpin komunis di bilik gerakan mereka. ada calon pkr yang tidak berwibawa serta main tangkap muat. 

pkr sangat berbekas dari dalam bila hj hadi berikan komen pedas tersebut terhadap pkr, mereka tak boleh terima, malah ada unit pkr sendiri ingin menyerang kembali pas dengan menjatuhkan imej hj hadi pulak! serang menyerang sudah bermula. kesedaran kita adalah, wajib kita rakyat bertanya adakah benar pakatan rakyat layak memerintah negara ini bila mereka sendiri bertelagah terang-terangan?

BUKIT MERTAJAM: Ahli akar umbi PAS Pulau Pinang mendesak pucuk pimpinan parti itu mempertahankan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Sungai Acheh dan meminta Ketua Dewan Pemudanya Mohd Yusni Md Piah tidak menarik diri daripada bertanding. 

Bekas Ketua Pemuda PAS negeri, Mohamed Hafiz Mohamed Nordin berkata, kepimpinan tertinggi PAS perlu bertegas dalam mempertahankan kerusi itu dan tidak menjadikan parti itu mangsa kepada sekutunya Parti Keadilan Rakyat (PKR).  
"PAS hanya bertanding di enam kerusi DUN dan dua Parlimen di Pulau Pinang sedangkan PKR 16 kerusi DUN dan empat Parlimen. 
  

0 comments:

Post a Comment