Tuesday 30 April 2013

[NASIONAL] #PRU13 CAMPURTANGAN PIHAK-PIHAK DARI ISRAEL DIKECAM @RAZLANRAFII @TUNFAISAL


Razlan Rafii, Ketua Pergerakan Pemuda Umno Bahagian Seputeh merangkap Timbalan Pengerusi Unit Media Baru (UMB) Pemuda UMNO Malaysia mengecam campurtangan asing lebih-lebih lagi Israel dalam kancah politik Malaysia terutama menjelang hari pembuangan undi yang bakal berlangsung pada 5 haribulan Mei ini.

Memetik tayangan klip video pendek dari laman youtube dengan capaian ini, ianya dikesan telah dimuatnaik pada 26 haribulan April iaitu beberapa hari yang lalu melalui akaun youtube milik Karen Dunham.

TMS telah menerima panggilan telefon dari beberapa kenalan yang mencabar Razlan mahu pun mana-mana pihak untuk membuat laporan kepada mana-mana pihak berkuasa termasuk Polis Diraja Malaysia (PDRM) serta Suruhanjaya Komunikasi dan Maklumat Malaysia (SKMM) bagi melakukan siasatan dan mengambil tindakan undang-undang ke atas pihak yang terbabit dalam pembikinan mahu pun penyebaran klip video ini. Setidak-tidaknya, ia wajar dipadam dari laman youtube demi menjaga keharmonian dan keamanan negara kita Malaysia.

Rata-rata rakyat Malaysia maklum bahawa ketua umum pakatan rakyat, Datuk Seri Anwar Ibrahim pernah membuat kenyataan dalam satu media asing tidak lama dahulu yang menyatakan kesanggupan beliau mempertahankan keselamatan dan kedaulatan negara Israel.

Tidak hairan jika kesanggupan Anwar itu mendorong kepada sokongan pihak-pihak tertentu di dalam negara Israel mendoakan kemenangan pakatan rakyat pada pilihanraya umum ketiga belas (PRU13) ini.

Berikut adalah rakaman penuh kecaman Razlan.

    

0 comments:

Post a Comment