Monday 22 April 2013

[PANAS PRU13] MICHAEL YEOH PUN SOKONG PERDANA MENTERI!


Pelakon terkenal Datuk Seri Michelle Yeoh telah mempertahankan keputusannya untuk menyokong secara terbuka Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib.

Pelakon itu telah dikritik sejak dia mengumumkan bahawa dia akan menghadiri jamuan yang diadakan untuk Perdana Menteri oleh Persatuan Cina di Selangor.

Sebuah laman Facebook menyokong pembangkang Malaysia menarik lebih daripada satu ribu komen mengutuk pelakon itu sebagai pengkhianat dan kaki tangan kerajaan.

Walau bagaimanapun Yeoh telah menggesa netizen dan peminat beliau tidak menilai beliau secara negatif.

Beliau berkata: "Ini adalah sebuah negara demokratik. Kita semua bebas untuk menyuarakan pendapat kita. Saya fikir orang ramai tidak harus bersifat peribadi. Saya rasa kita semua ingin melakukan yang baik bagi negara kita sendiri."

Michelle juga telah menegaskan bahawa Perdana Menteri, Dato' Seri Najib adalah seorang pemimpin terbaik di Malaysia.

Inilah semangat dan inilah kebebasan bersuara. Walaupun beliau dikritik dengan maksimum kerana menyokong PM, beliau tetap mahu meluahkan pendapat dan berpegang teguh dengan pendiriannya dengan teguh.

Syabas Michelle Yeoh!!!

Sumber klik sini

P/S: Michelle Yeoh dikritik keras di alam maya oleh cybertrooper Pakatan Pembangkang yang tidak berpuas hati dengannya, isunya Michelle Yeoh sokong DS Najib. Agak-agaknya demokrasi cara apa Pakatan anjurkan??

0 comments:

Post a Comment