Wednesday 4 July 2012

SEKINCHAN LOKASI TERBARU PAKEJ URUTAN BATIN


Tika menyusuri jalan-jalan komersial di dalam pekan Sekinchan dan melalui hadapan pintu masuk deretan kedai-kedai yang kebanyakannya telah berehat untuk beroperasi, hanya tinggal premis 7 Eleven, Pusat Snooker dan Pusat Urut yang tidak putus-putus pelanggan yang datang silih berganti.

Kelihatan juga kelibat beberapa orang 'ayam' import dari China berlegar dihadapan premis Pusat Urut seperti sedang menunggu pelanggan. Suasana yang langsung tidak ubah seperti Bukit Bintang cuma bilangannya sahaja yang tidak meriah seperti Kuala Lumpur.

Kini orang kampung khususnya yang masih kurang kasih sayang di rumah sendiri tidak perlu pergi merantau hingga ke Kuala Lumpur untuk mencari belaian kasih sayang dari warga China ini, ia nya boleh didapati dengan senang hanya di Sekinchan. Tidak sampai 1km dari Balai Polis Sekinchan yang memejamkan mata dan memekakkan telinga. 

Kita harus berterima kasih kepada wakil rakyat Sekinchan yang telah mentadbir selama dua penggal dan membuatkan ekonomi tempatan berkembang pesat. Syabas YB Ng Sue Lim. Bangga jadi salah seorang rakyat yang berYBkan seorang tokoh rumah urut.

0 comments:

Post a Comment