Monday 5 November 2012

ZURIHAN YUSOP MENCARI HARTA KARUN DI PERKAMPUNGAN ASLI?!



mencari 'harta karun' dalam perkampungan kaum asli P. Carey?


Janji ditepati.. ya.. itulah Kerajaan BARISAN NASIONAL.. yang senantiasa menepati janji apabila berjanji.. bukan sekadar berjanji kosong namun janji ditepati.

Apa pun jutaan terima kasih diucapkan kepada PM kita kerana seringkali mendahulukan rakyat dalam apa jua keadaan,maka pada bulan November 2012 ini, gerak kerja mencari dan mendaftarkan Org Muda yg berumur 21 thn ke atas dan masih bujang trang ta tang dimulakan pada hari ini 04 Nov 2012 bagi Program BR1M BUJANG 21 TAHUN KEATAS sebagaimana yg diumumkan oleh Dato Seri Najib, PM Malaysia semasa pembentangan belanjawan 2013 tempoh hari.

TAHNIAH kpd Bhg Kuala Langat yg mengerakkan jentera melalui PDM dan mengadakan Program Trace Hunt untuk mencari mereka yg layak mendapat bantuan. Walau ada timbul sedikit kontroversi dan masalah 'teknikal' mengenai perjalanan program ini tetapi atas kegigihan sdra Zurihan Yusop KP Bhg dan AJK PPU Bhg serta Cawangan maka melalui tinjauan PUCTD sebentar tadi mendapati proses pendaftaran berjalan  lancar walau disesetengah kawasan berlaku banjir.

Laporan: pemudatelokdatok 

TMS kata 'orangmuda' adalah 'harta' atau aset negara!

0 comments:

Post a Comment