Saturday 27 October 2012

PAKATAN IS DEAD: KALAULAH CERITA ZOMBIE "WALKING DEAD" TU WUJUD, @KHALID_IBRAHIM SUDAH MATI KENA MAKAN OTAKNYA



Sebelum JB mengarang nak tanya juga kepada pembaca semua apa hukumnya jika seseorang itu mungkir janji? Kalau ada ustaz PAS ke UMNO ke tolong bagi tau kat semua. Minta tolong sangat-sangat mana la tau kita semua agak terlalai semenjak dua menjak ni.

Semalam, di Ijok, kawasan MB Selangor, Khalid Gagap menang kerusi DUN, penduduk Ijok menuntut supaya segala janji sebelum pilihanraya yang lepas ditunaikan sebelum berlangsungnya pilihanraya akan datang. Sebelum menang bukan main lagi bersungguh berjanji macam-macam. Lepas menang, harammm...


Isu tanah kubur Islam, kuil Hindu, padang bola dan segala kemudahan yang dahulunya kekal dikawasan itu mahu dirobohkan oleh pemaju yang dilantik oleh Kerajaan Selangor melalui MB nya, Khalid Gagap. Kononnya untuk pembangunan penduduk setempat yang mana tanah yang dirampas akan didirikan sebuah rumah kondo yang berharga beratus ribu se-unit.

Dimana Khalid Gagap menghilang? Kenapa tiada halangan atau tindakan susulan dari kes ini? Mana janji pakatan jika mereka menang, kebajikan dan segala kemudahan akan dijaga lebih baik dari zaman BN memerintah? Fikirkan.

Laporan: jawabernam

0 comments:

Post a Comment