Monday 12 November 2012

PAKATAN IS DEAD: @FAEKAH_QKN5 VS ABDULLAH SANI

LAGI MAU TIPU RAKYAT

Alamak..biar betul ni.. Macam tak percaya, namun inilah hakikat sebenar yang harus diterima dengan hati yang terbuka.. Kenapa aku kata sedemikian rupa?


Kerana telah banyak kali aku katakan bahawa setiap kali pihak PKR adakan program, setiap kali jugalah GAGAL.. biarpun Anuar Ibrahim sekalipun yang hadir.. orang dah tak mau dengar dah... segala JANJI PALSU,KEJI-MENGEJI serta PEMBOHONGAN DEMI PEMBOHONGAN dilakukan..


Terbaharu.. di Dewan Seri Jugra,Telok Datok... sesi penerangan HUTANG TALAM telah diadakan.. di mana sesi ini akak Faekah kita ni yang akan mengupas segala-galanya...namun, ibarat TALAM 2 MUKA, yang takde sikap "kemaluan"majlis ini tetap diadakan walaupun yang hadir adalah sekitar 10-15 orang sahaja.. serius aku katakan, hanya jumlah itu sahaja..

DAH MULALAH SESI PENIPUAN....EHH..MANA DOLAH SANI??

Mulanya sukar untuk diterima, team PUcTD yang membuat liputan terpaksalah menunggu berjam-jam lagi, manalah tau ada yang hadir lewat.. namun,team PUcTD agak terkejut kerana orang BUKAN bertambah,malah berkurangan adalah.. sorang-demi sorang bangkit dan meninggalkan majlis tersebut.. Ermmm.. apa tandanya tu YB Yunus?


INI AJE YANG ADA..NAK BALIK TAK BOLEH..SEBAB HUJAN..

Yang lebih menghairankan, pabila AHLI PARLIMEN KUALA LANGAT JUGA TIDAK HADIR.. ermmm, apasal pulak... orang kuat MB turun takkan AHLI PARLIMEN takde.. tak patutnya...


Aku pasti beliau akan memberi alasan ini;

"Ada program lain"/"Jumpa Rakyat"/"TERGUGAT"


Jawapan paling tepat adalah "TERGUGAT"... manakan tidak si Faekah ni kan orang kuat MB Selangor dan ura-ura mengatakan beliau bakal MB Selangor yang baharu.. tentulah abang Dolah Sani ni rasakan dirinya tergugat.

Daripada dia datang dan kena "HAMBAT" dengan Faekah.. baik dia duk kat umah layan Astro ngan wife baru... U suap I, I suap U.. lagi bestkan YB...

TERPAKSA TUNGGU..SEBAB DAH TERJEBAK DUDUK DEPAN

Ternyata game politik kotor yang telah diamalkan oleh puak PKR.. sanggup ketepikan rakyat demi kepentingan sendiri..


Laporan: pemudatelokdatok

0 comments:

Post a Comment