Saturday 24 November 2012

PAS IS DEAD: ALAHAI BUDAK BANTING! KETAGIH SEKS KATANYA... MANA EXCO BELIA SELANGOR?


Dalam satu artikel berbentuk laporan bertajuk "Alahai Budak Banting", termuat sebuah kisah benar dikongsi bersama oleh remaja sekolah yang tinggal di Banting, Kuala Langat.

Artikel tersebut mengisahkan perihal dirinya sendiri, Ezry dan rakannya Mizi (kedua-duanya bukan nama sebenar) yang sanggup melanggan pelacur demi ketagihan seks melampau setiap hujung minggu.

Ini adalah sebahagian dari kisah anak muda dari kawasan exco kerajaan negeri Selangor merangkap pengerusi jawatankuasa adat istiadat MELAYU, BELIA & Sukan negeri tersebut iaitu YB Dr Ahmad Yunus Hairi.


Yunus Hairi juga merupakan ADUN Sijangkang merangkap pengerusi PAS Kuala Langat.

Walaupun Yunus Hairi baru diangkat menjadi exco kerajaan negeri menggantikan Dato Dr Hasan Ali yang dipecat dari PAS, namun kredibiliti beliau selaku pengerusi PAS Kuala Langat dan exco belia tercalar dengan kegagalan beliau terhadap beberapa isu di kawasannya sendiri termasuk akhlak remaja seperti dalam artikel di atas. 

Selain dari Yunus Hairi, kerusi parlimen Kuala Langat juga dipegang oleh Abdullah Sani dari parti PKR yang hangat dengan kontroversi menghalau isteri tuanya demi isteri muda yang baharu dikahwini.

0 comments:

Post a Comment