Friday 19 April 2013

[WAJIB TONTON] ZUL NORDIN BERI PENJELASAN DAN MOHON MAAF


FAKTA YANG RAKYAT WAJIB TAHU

1. Penceramah-penceramah pakatan haram (PR) dilatih main politik kebencian, fitnah, jumud, sentimen cauvinis, perkauman dan agama.

2. Penceramah yang kuat menipu dan berjaya menarik pengunjung (crowd puller) akan menerima komisen hasil dari kutipan tabung dalam ceremah tersebut selain menerima elaun tetap penceramah.

3. Video yang dimainkan oleh pihak PR diputar semula bagi tujuan memburuk-burukkan Zulkifli Nordin (character assassination/pembunuhan karektor) kerana aktif berceramah membongkar penipuan PR.

4. Rakaman itu dibuat semasa program ceramah Pas ketika Zulkifli Nordin merupakan ahli dan AJK Pas. Beliau ketika itu aktif berceramah di atas pentas ceramah Pas.

5. Selepas sedar gerakan politik pakatan haram itu salah, beliau telah mengumumkan keluar dari pakatan itu. Zulkifli Nordin dengan rendah diri dan insaf telah membuat ucapan di dalam Dewan Rakyat mengakui kesilapan dan memohon maaf


6. PR serang Zulkifli Nordin namun cuba sembunyikan tindakan kerajaan PR Selangor merobohkan kuil dalam negeri Selangor [klik sini]

7. Zulkifli mohon maaf sekali lagi kerana tidak berniat untuk menghina penganut agama Hindu dan berharap penganut agama Hindu boleh maafkan beliau dan move forward di bawah Gagasan 1Malaysia [klik sini]

8. Mengajak semua penganut agama Hindu dan rakyat Malaysia untuk menolak amalan politik cauvinis, rasis, ektremis dan jumud; serta jangan terpedaya dengan politik kotor mereka dan menolak mereka dalam PRU13.




0 comments:

Post a Comment