Friday 29 June 2012

SIRI PENIPUAN #RAFIZI-GATE : KISAHNYA NAK JADI CALUN PRU & CARI FUND




Hari ini seperti dijanjikan, Rafizi sekali lagi membuat sidang akhbar berkenaan kononnya wujud campurtangan Perdana Menteri dalam penganugerahan projek 'Penambahbaikan LRT Ampang'.

Pada sidang media itu, Rafizi lembu telah memberi salinan kepada wartawan yang hadir kononnya bukti baru tentang salah guna Perdana Menteri.

Penulis akan siarkan salinan yang merupakan minit mesyuarat kelak!

Penulis nak ingatkan bahawa surat lantikan 'Letter of Award' belum lagi dan tidak pernah diserahkan kepada mana-mana konsortium bagi melaksanakan projek 'Penambahbaikan LRT Ampang' setakat ini.

Adalah menjadi kemusykilan, kenapa pihak Rafizi lembu membuat pendedahan tentang penganugerahan sedangkan kerajaan belum memuktamatkan lantikan konsortium itu?



Mengapa Rafizi beria-ia mempertahankan nasib Konsortium PDA yang kononnya layak diberi penganugerahan projek 'Penambahbaikan LRT Ampang' sedangkan sebuah anak syarikatnya telah mendapat projek landasan berkembar Ipoh - Padang Besar?

Dan sekali lagi, dimanakah kaitan Perdana Menteri yang kononnya campurtangan dalam isu penganugerahan projek itu?

Penulis bukan nak buat spekulasi. Namun mungkin juga ada kebenarannya dakwaan tentang hubungan pemimpin PKR dan Konsortium PDA yang kononnya menjanjikan komisen yang tinggi kepada pemimpin PKR itu jika keputusan lantikan projek berpihak kepada Konsortium PDA.

Jika benar! Memang cilaka lah si Rafizi lembu yang menggunakan fitnah untuk sakau duit tepi!

Dalam sidang media itu juga, Rafizi lembu telah mengugut pemimpin UMNO kononnya dia telah pegang telur pemimpin UMNO.

"Jadi, saya beri amaran kepada pemimpin UMNO, jangan galak sangat. Ada yang lebih mengaibkan daripada dakwaan Murad Khalid. Kita sebenarnya tidak berminat untuk meneruskan pendedahan ini. Mari kita cakap soal polisi," kata Rafizi lembu.

Persoalannya, siapa pegang telur siapa wahai Rafizi lembu??? hahaha!!!



sumber: shahalamrebels

0 comments:

Post a Comment