Sunday 28 October 2012

#SELANGORBANGKIT : RAKYAT KUALA LANGAT JELAS TOLAK PAKATAN, MEREKA TUNGGU "X-FACTOR" CALON BARU!


"wife"terbaharu..hehehe
Beginilah keadaannya...
"Kalau kita MENANG..."hehehe kencing lagi YB ni

Mak aiii.. punyalah sesak Pekan Banting malam ni.. gara- gara ceramah DAPig yang diadakan ditengah jalan.. apa ke bangangnyalah dorang ni.. nak tarik pengundi pun janganlah sampai nyusahkan rakyat yang nak santai bersama family musim cuti ni. 

Yang datang pun mak aiii.. aku kira semuanya adalah dalam 30-31 orang berbanding kerusi yang ada dalam 300-500 buah kerusi. Mak aiii.. punyalah ramai yang datang. .

Turut hadir bersama ialah MP Kuala Langat si Dulah Sani bersama isteri terbaru wooo. Hahaha.. YB nak tayang bini ke nak bagi ucapan.. Kelentonglah YB.. selagi boleh kau kelentong rakyat.. sebab next PRU kau akan dinyahkan dari Kuala Langat wooo.. 

RAKYAT KUALA LANGAT DAH MENOLAK FUCKatan, SO KAU TAK RETI-RETI LAGI KE ISYARAT YANG MEREKA BERIKAN.. banyak tugas dan tanggungjawab yang kau tak buat oiii.. yang kau tau hanyalah berbini baru.. masalah rakyat semua kau tak settlekan.. alaa.. toksah jauh ler.. hari-hari kau lalu kawasan kami..takkan kau tak perasan SAMPAH TAK KUTIP, JALAN LOPAK SANA-SINI.. LONGKANG TERSUMBAT.. BANJIR KILAT BERLAKU. .. 

Ada kau amik kisah??? takdekan..

Abang SUPERMAN sedang sampaikan ucapan tu....perghh

0 comments:

Post a Comment